Uw administratie de baas
Door verschillende oorzaken kunnen mensen het overzicht over hun administratie kwijtraken. Als iemand een tijdje ziek is, stapelen de papieren zich al snel op. Als de partner wegvalt die de administratie deed, is het een hele toer om te weten hoe alles moet. En soms zijn dingen gewoon erg ingewikkeld.

De Thuisadministratie kan u helpen om weer orde te scheppen. Een vrijwilliger komt op afspraak aan huis en gaat samen met u aan de slag.

U blijft zelf de baas. De vrijwilliger ondersteunt u, zodat u zelf na een tijdje de administratie bij kunt houden. Mocht dat niet lukken, dan blijven we u helpen.

Hoe werkt het?
U belt Ons Welzijn en meldt dat u hulp wilt van de Thuisadministratie.

Wij komen bij u langs voor een kennismakingsgesprek. Daarna zoeken we een vrijwilliger die kan bieden wat u zoekt.

Samen met de vrijwilliger komen we nog een keer bij u langs, om de nodige afspraken te maken over de werkzaamheden en de werktijden. Daarna kunnen de vrijwilliger en u samen verder.

Waar?
In Bernheze (maar ook in Boekel, Landerd, Oss, Uden en Veghel)

Voor wie?
Voor iedereen met een hulpvraag.

Kosten
De diensten van de Thuisadministratie zijn gratis.

Meer weten? Aanmelden?
Bel, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur, naar Ons Welzijn: (088) 374 25 25,
of stuur een e-mail naar info@ons-welzijn.nl. Wij nemen dan contact op om een afspraak te maken.